Thursday, April 9, 2009

???????//

sedih sgt2.... terlalu sedih...
tadi... assestment drawing.. status aku F1.
AKU DAH XBOLEH MELUKIS DAH....
apa yang perlu aku buat untuk lulus subjek ni???
aku ada masa lagi 2 minggu utk repair drawing aku...
sedih sgt2..
bygkan dlm masa 14 minggu kuliah.. antara semua drawing aku.. hanya 4 saja yg diterima.
aku dah xyakin dgn diri aku..
aku xfaham...
why they cannot understand..
bukan semua orang pandai melukis...
tapi aku tahu.. aku boleh melukis...
cuma...
kena la faham ckit...
3 bulan aku sakit... macam mana aku nak melukis...
aku dah buat mak aku kecewa dgan aku..
aku xnak...
tapi nak buat mcam mana....
nasi dah jadi bubur.
study break ni aku x blik..
nak stay kat kolej n siapkan apa yg patut disiapkan.
aku xnak repeat paper drawing...
susah nanti..
i'm is the only hope of my family..
the model of my brother and sister..
i wouldn't suppose to give up...
but...
what just happened to me..
semua perkara aku x boleh buat..
aku takut..
aku takut................................................................
forgive me my dear...
forgive me.
Ya Allah..
bantu aku..
masa depan aku...
aku sandarkan padaMu Ya Allah.
berikan lah kembali keyakinanku Ya Allah.
Aku berserah...

miss my home...
my hometown..

0 comments:

Post a Comment