Saturday, July 4, 2009

Hari Baru Bermula....

Bru sampai uitm.. sok nak dftr kolej kediaman pulak...
erm...
semester 3 ni..
huuh.. nervous la pulak..
ye la kan... ada subjek history of fashion..
entahlah..
aku ni bab sejarah ni mmg liat sikit..
tapi alhamdulillah.. semester lepas subjek history of islamic art aku dapat pointer 4.00..
alhamdulillah.. syukur sgt2..
yang tak disangka2.. drawing pulak aku dapt pointer 3.00. ingt kan failed.
subjek drawing tu aku xleh nak fokus sbb dengan penyakit aper ntah yang mnyerang aku.. doktor kata menorhagia... apa la benda tu.. tapi xde la serius.. cuma benda2 ni melibatkan emosi.. tension selalu dibuatnye...
hanya tuhan saja yang tahu.. (cam kenal jer ayat nieh)
huhuu...
sebenarnya aku ni dalam dilema.
lagi satu setengah tahun jer aku dah nak abis study..
pastu aku nak wat aper???
mak aihhh.. risaunyer..
aku nak keje... tapi xkan la aku nak keje berhampiran dengan rumah mak aku kot...
keje aper yang ader kat situ??
adussss... kompius222...
cadangnyer ak menumpang kat umah nenek aku kat kuala lumpur tu..
peluang kat sana cerah..
tapi tu la..
aku mana ader lesen motor ngan kete..
takut woooo.... nak amik lesen..
lagipin aku penah eksiden time bawak motor dulu..
sampai skrg aku takut nak bawak motor lagi..
tapi tak pe la kan...
berserah sajalah..
dimana ada kemahuan disitu da jalan...
dimana ada jalan..disitu ada cukai jalan.. hahaaaaa....
k...k...
berpegang je la pada prinsip berusaha, berdoa dan bertawwakkal..
yeay... susah sangat kawin jer...
tu la yang mak aku ckap...
tapi aku xbape setuju la..
ingat kawin ni senang ke??
lagi myusahkan ade le bg sesapa yang belum bersedia...
mcm aku ni...
huhu...
dah la.
makin jauh aku melayang berceloteh...
k la...
nanti aku sambung lg ek story my life..
walaupun kita melayari hari yang sama...
tapi xsemestinyer kisah kita serupa kan..
enjoy...
layan..
salam.....

0 comments:

Post a Comment