Friday, March 20, 2009

keranamu SUSU..

HAHA.....
disebabkan aku mgalami anaemia... aku dinasihatkan minum susu...
benci tul minum susu ni...
tapikan.. setelah seminggu aku mgamalkan amalan minum susu Fernleaf ni....
aku dah jadi ketagih la pulak... nak nak lagi kalau ada COCOCRUCH (btul ker aku eja ni???)
perghhh... tapi resultnyer... hahaaa... makin berisi la nanti kot badan aku...
wa.... xnak la berat naik... kalau tinggi naik ok la.. tapi umur da 19tahun... leh tinggi lagi ker???
Whatever la...

erm...
skrg ni... tgh bz nak cari lagu2 versi minus one...
rasanya tahun ni nak aktif menyanyi balik kot... sbb dah setahun kot aku x menyanyi. last skali seingat aku la... aku nyanyi kat sebuah kampung ni namanyer Kg. Kemuncup, Kelantan... Itu pun sebab aku tgh wat Khidmat Komuniti PLKN. Aku la jadi wakil wirawati yang wat persembahan tuk hiburkan org2 kampung.. Tapi xsangka lak sambutannyer..
fulamak...
cam artis popular lak aku kat sana... heheee... (nak perasan jap... nak jadi ala2 Waheeda ker... dapat ganti Ina Naim pun jadi la....)

opsssss.... k... kembali ke dunia nyata..
aper2 pun... mak aku dah bagi restu tuk aku sambung blik kerjaya sambilan aku yang xberapa nak sambil-sambil ni... (kerjaya ker????? Heheeeee. xde la.... menyanyi hanya sekadar suka2 jer...)
Hari tu dapat peluang wat persembahan time Dinner Kolej aku... tapi... malangnyer keadaan x mengizinkan kerana aku kena blik rumah la... sebab x sihat.... bleeding aku makin teruk time tu..kena byk rest... xper la.... dah bukan rezeki.. nak wat camner....

ala..... lagipun aku ni stkat menyanyi kat majlis kenduri kawin ngan majlis2 sekolah jer la... aku ni penakut sikit bila org pandang. leh kaku tiba2.. tapi skrg dah ok la...
perasaan takut jd tumpuan audiens dah kurg... tu pun sebab da di latih time PLKN dulu....

ermmm..... rindu pulak kat warga PLKN BATU JONG KUALA KRAI, Kelantan kumpulan 2/Siri 5 2008. Moga2 semua rakan2 seperjuangan serta para jurulatih.... moga ceria dan sihat2 selalu.... semnyum sokmo la.. heheee (kecek kelate la pulak..)
Rindu la....
k La... out... nak tgk citer enchanted sambil makan cococrunch dgn susu ni.... da.... assalamualaikum.

0 comments:

Post a Comment