Friday, February 15, 2013

tak boleh tido

Assalamualaikum wbt. hehehe.. tetengah malam ni saje je menulis kat sini.. nak luahkan perasaan ni... pagi ni Result exam kuar.. giler nye nervous smpai termimpi2 nih..
ye la.. aku risau sangat betul ke tak ape yg aku jawab dlm paper. paling aku risau paper subject Management in Library and Information Center..
bayangkan lah.. bagaimana perasaan.. lain yg dibelajar lain pulak soalan yang kuar.. rasa mcm salah amik paper je ni.. tapi Syukur Alhamdulillah aku pernah jugak review soalan2 past year kan.. tapi serius la cakap.. soalan2 past year pun tak sama dengan topik2 yg aku belajar. sangat berbeza.. mula2 aku pikir mungkin silibus lama dgn skrg berbeza kot..
tapi tak pe la... Tawakkal itu penting.. Jawab je soalan. lagi pun dah lepas.. pagi ni pulak tu dlm kul 9pg result kuar...
Doa, Tawakkal je skrg ni atas usaha kat medan exam kan.. hehehe.. ayat tak leh bla.. wohohooo... k la.. skrg nak layan Naruto Shippuden ni.. (nemuri ga dekimasen..)
nanti result kuar... aku bgtau k.. hehehe... P/s: nak tau result aku semester lepas??? Alhamdulillah.. berkat usaha dan doa yg tak putus2 dari parent (especially from my mother. setiap kali ada paper, setiap kali tu la aku suh dia doakan).. aku hampir2 dapat dekan.. pointer aku 3.43. xpe.. boleh usaha lagi.. (sebab tu aku risau sgt. kalau boleh nak graduate dgn pointer 3.5 above.. nanti tak payah byor ptptn.. hehehehe.... terima kasih kat ptptn sbb buat mcm ni... it gives me inspiration tu..... (wahhh... teruknye Bahasa Inggeris aku)

0 comments:

Post a Comment