Friday, February 15, 2013

Result dah keluar...

Eto..... mcm mana nak start ni ek.. Result exam utk semester ni dah pun keluar..
Alhamdulillah.. aku lulus semua subject dgn GPA 3.38. cuma aku tak puas ati ckit ni.. sebab target nak dapat dekan.. tapi hasrat tu tak tercapai..
Tak tahu la aku.. patut ke aku rasa kecewa ke tak??? urm.... aku rasa aku leh buat lagi baik kot. mybe i've got poor performance during the test.. ye la.. time test 1 and test 2, markah aku low sbb aku tak study pun. ntah ape ntah yg aku pikir time tu aku pun tak tahu.
pastu, hohohooo.. test 2 subject LIS Management aku failed... tapi alhamdulillah.. subject ni la yg aku ckp aku risau tadi. akhirnya aku dpt B-. ok lah tu.. aku bajet lulus dpt C pun jadi la..
tapi tak pe.. Allah S.W.T da jawab dah doa aku... (luluskan exam) skrg , aku sbgai hamba-Nya kena la balas kembali nikmat yang Allah bg kat aku ni..
takpe la.. aku cuma kecewa sebab tak dapat dekan je.. tapi dalam hati ni bersyukur sangat2.. bagi aku pointer 3.38 ni sangat tinggi sebenarnya. next semester aku cuba lagi..
buat masa sekarang ni, CGPA aku 3.40. kene teruskan berusaha ni.. nak maintain CGPA sampai 3.5 above... ingt kat mission aku.. PTPTN.. hihihihiii..
Anyway.. Should i reveal my result??? hurmm... OH... Lupa nak bgitahu... for subject JAPANESE LANGUAGE I, i've got A... yeay!!! Alhamdulillah.

0 comments:

Post a Comment